DougFaberFamily dla Trascodent
DougFaberFamily realizuje pierwszą kampanię preparatu do walki z paradontozą - Trascodent (PF Jelfa SA).
To pierwsza kampania dla Trascodentu, który jest nowym produktem w portfolio Jelfy (od 2006 roku). Celem kampanii jest budowanie znajomości tego preparatu wśród osób zmagających się z chorobami przyzębia.
Kampania będzie widoczna w wąsko profilowanych magazynach hobbystycznych, które mają bardzo lojalnych czytelników, stanowiących grupę potencjalnych użytkowników Trascodentu. Tematem kampanii jest konkurs pod hasłem "Foto - Konkurs na zdrowych zasadach", oparty na przesłaniu: "to miejsce mi się uśmiecha". Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone zgodnie z tematyką danego pisma, np. kosiarka w "Działkowcu", lornetka w "Łowcy Polskim", a echosonda w "Wiadomościach Wędkarskich".
"Kampania dla Trascodentu świadczy o rosnącej aktywności marketingowej naszego Klienta i podkreśla też jego silne kompetencje w kategorii leków stomatologicznych." - mówi Monika Mielczarczyk, Client Service Director DFF.
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily dla Trascodent