Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"
Pod hasłem "Tyle dobrego z natury!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera. Przygotowały ją Bardzo, Easy Hell Productions, Arena Media i Business Factory.
My Natural Day to nowa linia naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów z zawartością takich składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits. W jej skład wchodzą owsianki, żelki, kisiele, jaglanki, gryczanka i budynie.
My Natural Day z kampanią reklamową
Na potrzeby promocji My Natural Day przygotowano dwa spoty prezentujące zalety produktów - dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.
Reklamy przygotowano w wersjach 30 I 15 sekund. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.
Komunikacja uzupełniona jest o digital (display, VOD, media społecznościowe).
Koncept reklamy powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz.
Za zakup mediów odpowiadają Arena Media oraz Business Factory.
Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker promuje linię My Natural Day hasłem "Tyle dobrego z natury!"