„Dragons Den 3” oglądało 247 tys. widzów, 940 tys. zł z reklam
Trzeci sezon „Dragons Den - jak zostać milionerem” oglądało średnio 247 tys. widzów. W czasie emisji show TV4 przegrała walkę o widza z konkurencyjnym TVN7. Wpływy z reklam wyniosły 940 tys. zł..
Trzecią serię show „Dragons Den - jak zostać milionerem” (emitowaną w niedziele o 22.05 w okresie od 28 października do 16 grudnia br.) oglądało średnio 247 tys. widzów, co przełożyło się na 2,32 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 2,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wśród wszystkich widzów program miał niższy udział od średniego dobowego udziału TV4, który w okresie jego emisji wyniósł 2,66 proc. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej wynik show był już jednak minimalnie wyższy od średniego dobowego udziału stacji, wynoszącego 2,86 proc.
Dla porównania drugą serię programu emitowaną we wrześniu i październiku ub.r. w niedziele o godz. 20.00 oglądało 242 tys. widzów przy udziałach odpowiednio wynoszących 1,46 proc. i 2,22 proc. (więcej na ten temat).
W czasie emisji programu TV4 przegrała walkę o widza z konkurencyjnym TVN7, który w tym czasie emitował filmy fabularne i serial „Dowody zbrodni” i miał aż 4,97 proc. udziału.
Niewiele mniejszą popularnością cieszyły się nadawane w poniedziałki o godz. 22.00 powtórki „Dragons Den - jak zostać milionerem”. Ich średnia oglądalność wyniosła bowiem 208 tys. widzów przy udziałach na poziomie odpowiednio 1,96 proc oraz 2,42 proc.
Wpływy z reklam przy emisji premierowych wydań trzeciej serii show wyniosły 940 tys. zł. W porównaniu do drugiej serii wzrosły one o 200 tys. zł. (dane cennikowe, bez rabatów).
„Dragons Den - jak zostać milionerem” to program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie. Format powstał w Japonii. Prowadzącym polską wersję jest Paweł Orleański.
TV4 zadowolona jest z wyników oglądalności formatu i w przyszłości wstępnie planuje jego kontynuację. Nie wiadomo jednak, kiedy czwarta seria trafi na antenę.
Dołącz do dyskusji: „Dragons Den 3” oglądało 247 tys. widzów, 940 tys. zł z reklam
Tylko jak? Superstacją chyba. ;)