SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drogerie dm pierwszy raz reklamują się z influencerami

Sieć drogerii dm po raz pierwszy w Polsce zdecydowała się na współpracę z influencerami. Chce dzięki tej kooperacji wzmocnić rozpoznawalność marek własnych i jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów w swojej nowej kampanii prowadzonej pod hasłem “Niemiecka jakość w najlepszej cenie”. 

Istniejąca na polskim rynku od wiosny 2022 roku sieć drogerii dm ma w swoim asortymencie wiele marek własnych, m.in. takie, jak alverde Naturkosmetik, Balea i dmBio. Łącznie jest ich 28 w różnych kategoriach.

 - Cieszą się dużą popularnością także wśród polskich klientów, którzy często jako ich atut wskazują właśnie niemiecką - czyli wysoką jakość. To dlatego zdecydowaliśmy się uczynić z tego skojarzenia hasło naszej kampanii, “Niemiecka jakość w najlepszej cenie”, bo wysoka jakość to nasz priorytet. Jednocześnie chcemy oferować klientom produkty w zawsze korzystnych cenach - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce.  

W ramach kampanii, przez cały wrzesień, drogeria oferuje użytkownikom aplikacji “Mój dm” 20 proc. kupon rabatowy na wszystkie produkty marek własnych. W ramach synergii działań omnichanelowych, początek kampanii połączono z mini eventami w sklepach dm, których celem było zachęcenie do pobrania aplikacji “Mój dm” i aktywowania kuponów.

Testy z udziałem influencerów

By dodatkowo wzmocnić rozpoznawalność marek własnych oraz jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów dm po raz pierwszy w Polsce zdecydował się na rozpoczęcie współpracy z influencerami. Dwunastu z nich przez najbliższy miesiąc będzie testować produkty marki własnej dm, by wybrać swój ulubiony i podzielić się tym wyborem z fanami (#ulubionyproduktdm) w swoich social mediach. Równocześnie w kanałach własnych dm pojawią się  polecenia ulubionych produktów od pracowników drogerii.

Są to m.in. Justyna "Juszesz" Żak, Roksana "Dietanalzie" Ptaszek czy Oktawia "Wielzi" Ludkiewicz.

W swojej komunikacji dm skupia się na budowaniu świadomości marki, w tym także popularyzowaniu marek własnych. Kampania będzie składała się z kilku etapów. Pierwsza jej odsłona stawiająca na promocję marek własnych potrwa do 30 września, a kreacje będą wykorzystywały dwa hasła – „Twoja nowa ulubiona drogeria” oraz „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”. Swoim zasięgiem kampania obejmie działania online, w tym social media, POS, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH. 

Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, adaptacją materiałów oraz zakupem mediów zajęła się polska agencja Freundschaft. 

Dołącz do dyskusji: Drogerie dm pierwszy raz reklamują się z influencerami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G
Odważny krok z ta niemieckoscia w dobie PiS który za wszelka cenę pragnie na Niemcy obrzydzić
odpowiedź
User
Seba
PiS akurat obrzydza wszystko, sami się już pogubili czy Tusk jest ruskim, niemieckim czy brukselskim agentem.
odpowiedź