Droższe reklamy w Dwójce i Jedynce
Polskie Radio wprowadza nowe cenniki emisji reklam w Programie 2 i paśmie "Lato z Radiem".
"Lato z Radiem"
Polskie Radio wprowadza nowy cennik pasma „Lato z Radiem” w Programie 1 Polskiego Radia, obowiązujący od 21 czerwca do 2 września 2007 r. Podwyżka spotu o długości 30 sekund w godzinach 9.00-12.00, poniedziałek – sobota, wyniesie ok.11%.
- Zmiana cennika wynika z faktu dostosowania kosztów dotarcia w grupie celowej „Lata z Radiem” do analogicznych pasm w stacjach komercyjnych oraz do spodziewanych wzrostów wskaźników słuchalności w okresie trwania Audycji. Pasma zostały określone na podstawie słuchalności kwadransowej – informuje Elżbieta Szymańska, p.o. kierownik marketingu Agencja Reklamy Polskie Radio SA.
Program 2
Polskie Radio wprowadza także nowy cennik emisji reklam w Programie 2 Polskiego Radia, który będzie obowiązywał od 14 maja br. Cena 30” spotu w najdroższym paśmie – godz. 9.00-12.00 – wyniesie 750 zł, natomiast w najtańszym – godz. 22.00-7.00 – wyniesie 200 zł.
- Ogólny wzrost cen emisji spotów w Programie 2 Polskiego Radia został podyktowany niszową ofertą programową stacji promującą kulturę wysoką. Ponadto, wynika on z dotychczasowego niedoszacowania oferty sprzedażowej Programu 2 Polskiego Radia.Zróżnicowanie cenowe pasm w Programie 2 Polskiego Radia jest następstwem kształtowania się słuchalności pasmowej stacji. Wprowadzony poziom cen spotów jest zbliżony do poziomu cen występującego w stacji o podobnym profilu, jaką jest RMF Classic – dodała Elżbieta Szymańska.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Dwójce i Jedynce