Droższe reklamy w Radiu Zet
Od 1 września RRM podnosi ceny reklam w Radiu Zet, Radiostacji i grupie ZPR
Grupa RRM poinformowała, że podnosi ceny reklam w Radiu Zet, Radiostacji oraz sieciach radiowych należących do ZPR czyli Esce i Gold FM.
Najmniejsze zmiany nastąpią w Radiu Zet. Jak powiedziała Magda Kramska-Kink, rzeczniczka prasowa Eurozetu, w Radiu Zet ceny reklam wzrosną tylko w jednym pasmie, gdy nadawany jest najlepiej słuchana pozycja w ramówce - program Janusza Weissa. Obecnie za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 9,5 tys zł (wcześniej cena wahała się od 7,6 tys. zł do 8,4 tys. zł).
Radio Zet wprowadza także zmiany w przeliczniku cen dla wybranych długości spotów.
Dużo większe zmiany czekają pozostałe stacje radiowe, które obsługuje RMM. Cenny reklam w Esce i Gold FN wzrosną o około 15 proc a Radiostacji o prawie 16%. Wzrost cen RRM tłumaczy wzrostem słuchalności.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu Zet