Droższy "Fakt"
Fakt rozszerza ofertę dla reklamodawców i zwiększa sprzedaż
Reklamodawcy będa musieli zapłacić więcej za umieszczenie reklam w gazecie "Fakt". Jak poinformowało we wtorek wydawnictwo Axel Springer Polska, właściciel gazety, od 1 września ceny reklam w Fakcie wzrosną o 14%. ASP wzrost cen tłumaczy rosnącą sprzedażą gazety oraz coraz wyższym czytelnictwem.
Tymczasem została także rozszerzona oferta Biura Reklamy "Faktu", teraz ogłoszenia mogą się pojawiać w wybranych regionach, możliwe jest również zróżnicowanie motywów reklamowych w zależności od regionów.
Z danych wydawcy wynika, że sprzedaż w lipcu "Faktu" wyniosła 578.000 egzemplarzy* (w czerwcu sprzedaż to 501 456 egzemplarzy) a w okresie styczeń - czerwiec 2004 gazetę czytało 6,4 mln Polaków. **
* dane wydawcy
**PBC General; zrealiz. przez SMG/KRC; CCS; sty - czer 2004, N=18 081
Dołącz do dyskusji: Droższy "Fakt"