Druga część kampanii promocyjnej Cityboard Media
Celem kampanii jest propagowanie procesu profesjonalnego planowania kampanii
Cityboard Media realizuje w sierpniu 2003 roku drugą cześć kampanii My to wiemy. Tematem tej części kampanii, podobnie jak w części pierwszej ( styczeń 2003 r.), jest informacja o zastosowaniu nowoczesnych narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej oferowanych przez Cityboard Media.
Celem kampanii jest propagowanie procesu profesjonalnego planowania kampanii ze szczególnym podkreśleniem wykorzystania kontaktów - waluty służącej do określania wielkości widowni wielkoformatowej reklamy zewnętrznej.
Podobnie jak część pierwsza, ta część kampanii My to wiemy skierowana jest do obecnych i potencjalnych reklamodawców oraz do agencji reklamowych i domów mediowych.
Kampania My to wiemy została zaplanowana w taki sposób, by wygenerowała GRP na poziomie 35 co oznacza łącznie 3 019 743 kontakty na 24 h we wszystkich miastach wybranych do kampanii . W kampanii wykorzystano 250 cityboardów w 10 największych aglomeracjach oraz 30 supercityboardów w 8 największych aglomeracjach w Polsce.
Kreacja do kampanii składa się z 2 motywów:
Planujesz coś, czy tylko bajerujesz ?
Masz kontakty, czy tylko ściemniasz ?
Plakaty mają charakter teaserów zawierających pytania - ich zadaniem jest rozbudzenie zainteresowania odbiorcy, tak by poszukał odpowiedzi w internecie na stronie www.cityboard.pl. Znajdzie tam odpowiedź na pytania oraz opis procesu planowania reklamy zewnętrznej oferowanego przez Cityboard Media. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa MOBY DICK WARSZAWA na zlecenie Cityboard Media. Strategię kampanii opracowała Cityboard Media.
Dołącz do dyskusji: Druga część kampanii promocyjnej Cityboard Media