SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej

Polskie stacje radiowe w maju br. cennikowo zarobiły z reklam 21,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty tych przychodów zanotowały Eska Rock, TOK FM i Jedynka.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wszystkie czołowe stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach więcej niż przed rokiem. Zdecydowanie największy wzrost tych wpływów - 94,6 proc. - osiągnęło Eska Rock (Grupa Radiowa Time). TOK FM (Agora) zarobiło więcej o 49,2 proc., Jedynka (Polskie Radio) - o 38,1 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - 30,5 proc.

>>> RMF RM miażdży konkurencję, rośnie Trójka

Mniej więcej takie wzrosty jak średnia dla wszystkich stacji osiągnęły liderujące w segmencie RMF FM (Grupa RMF), Radio ZET (Eurozet) i Trójka (Polskie Radio) - odpowiednio 22,4, 22 i 22,5 proc. Eska Poznań zarobiła z reklam więcej o 15,4 proc., Eska Warszawa - o 9,8 proc., a Eska Wrocław (wszystkie rozgłośnie należą do Grupy Radiowej Time) - o 3,9 proc.

>>> Złote Przeboje z największym wzrostem wśród sieci radiowych

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  V.2012 V.2011
RMF FM 101 875 925 zł 83 249 340 zł
Radio ZET 58 370 315 zł 47 854 100 zł
Program III Polskiego Radia 17 594 950 zł 14 364 450 zł
Program I Polskiego Radia 7 784 720 zł 5 637 440 zł
Eska Rock 6 350 540 zł 3 262 390 zł
TOK FM 5 562 740 zł 3 729 305 zł
Eska Warszawa 4 843 180 zł 4 411 670 zł
Eska Wrocław 4 833 238 zł 4 652 338 zł
Eska Poznań 4 215 978 zł 3 651 488 zł
Eska Łódź 3 885 084 zł 2 976 762 zł
monitorowane stacje razem 322 930 052 zł 266 595 227 zł

Dołącz do dyskusji: Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MIS74
Przecież to są bzdury, przychody reklamowe w radio spadły o 20%.
0 0
odpowiedź