SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży wzrost Polityki, traci Newsweek

We wrześniu 2006 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. "Wprost", "Przyjaciółka" i "Viva" w górę.

 "Polityka" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 10 953 140 zł, czyli o prawie 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 9 734 190  zł  (2,3 mln zł więcej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło dotychczasowemu liderowi tygodnikowi ”Newsweek Polska” – 7,6 mln zł (spadek o prawie 0,6 mln zł).

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny178 604 214 zł
POLITYKA10 953 140 zł
WPROST9 734 190 zł
NEWSWEEK POLSKA7 643 500 zł
VIVA7 083 382 zł
PRZYJACIÓŁKA4 898 761 zł
GALA4 669 280 zł
MURATOR4 250 847 zł
TELE TYDZIEŃ4 104 364 zł
PRZEKRÓJ3 617 062 zł
NAJ3 561 671 zł

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny166 536 761 zł
NEWSWEEK POLSKA8 218 239 zł
WPROST7 426 945 zł
POLITYKA7 031 805 zł
VIVA6 335 117 zł
TELE TYDZIEŃ4 930 916 zł
PRZYJACIÓŁKA4 764 608 zł
MURATOR4 194 478 zł
GALA4 188 256 zł
PRZEKRÓJ3 758 430 zł
CLAUDIA3 750 860 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost Polityki, traci Newsweek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl