Duży wzrost Polityki, traci Newsweek
We wrześniu 2006 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. "Wprost", "Przyjaciółka" i "Viva" w górę.
"Polityka" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 10 953 140 zł, czyli o prawie 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 9 734 190 zł (2,3 mln zł więcej niż rok wcześniej).
Trzecie miejsce przypadło dotychczasowemu liderowi tygodnikowi ”Newsweek Polska” – 7,6 mln zł (spadek o prawie 0,6 mln zł).
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 178 604 214 zł |
POLITYKA | 10 953 140 zł |
WPROST | 9 734 190 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 7 643 500 zł |
VIVA | 7 083 382 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 4 898 761 zł |
GALA | 4 669 280 zł |
MURATOR | 4 250 847 zł |
TELE TYDZIEŃ | 4 104 364 zł |
PRZEKRÓJ | 3 617 062 zł |
NAJ | 3 561 671 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | IX.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 166 536 761 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 8 218 239 zł |
WPROST | 7 426 945 zł |
POLITYKA | 7 031 805 zł |
VIVA | 6 335 117 zł |
TELE TYDZIEŃ | 4 930 916 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 4 764 608 zł |
MURATOR | 4 194 478 zł |
GALA | 4 188 256 zł |
PRZEKRÓJ | 3 758 430 zł |
CLAUDIA | 3 750 860 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost Polityki, traci Newsweek