Dwa nowe tytuły społecznościowe Burdy
Wydawnictwo Burda Publishing Polska wprowadza na rynek dwa nowe miesięczniki współtworzone przez czytelników: „Moje Zwierzenia” i „Przepis na Ogród”. Oba kierowane będą do kobiet.
„Moje Zwierzenia” publikować będą historie nadsyłane przez czytelników – za każdą opublikowaną opowieść jej autor otrzyma 150 zł. W piśmie znajdą się też komentarze ekspertów.
Pierwszy numer „Moich Zwierzeń” ukaże się w piątek 12 marca br. w objętości 68 stron i nakładzie 200 tys. egz. Kosztować ma 1,99 zł. Redaktorem naczelnym tytułu została Małgorzata Janicka-Gruca.
Z kolei w „Przepisie na Ogród” znajdą się prezentacje ogrodów wraz z ich zdjęciami nadsyłane przez czytelników – każda z nich honorowana będzie kwotą 75 zł. Pierwsze wydanie magazynu ukaże się na rynku 17 marca w objętości 68 stron i nakładzie 250 tysięcy egz. Jego cena to także 1,99 zł. Pismem kieruje Katarzyna Michalska.
Działania promocyjne obu miesięczników obejmują dołączenie specjalnych dodatków prezentujących je do innych magazynów Burdy. Do 2 mln nakładu kwietniowych numerów „Przyślij Przepis” i „Dobrych Rad” (oba na rynku od wczoraj) dołączono 24-stronnicowy dodatek promujący „Moje Zwierzenia”, zaś 16-stronnicowy dodatek prezentujący „Przepis na Ogród” dołączony zostanie do 650 tys. egz. nakładu kwietniowego wydania pisma „Przyślij Przepis. Wydanie Specjalne” (ukaże się 17 marca br.).
Dotychczas Burda miała w swojej ofercie dwa tytuły społecznościowe: „ Przyślij Przepis”, publikujący przepisy nadsyłane przez czytelników oraz „Enter” z recenzjami programów komputerowych.
Dołącz do dyskusji: Dwa nowe tytuły społecznościowe Burdy