SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dwa szybkie Żubry” znów promują piwo Żubr (wideo)

Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej pod hasłem „Dwa szybkie Żubry”, która promuje piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarska). Akcje wspiera kampania, przygotowana przez PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR i Huta 19 oraz Zenith.

Kompania Piwowarska po raz pierwszy zorganizowała promocję konsumencką pod hasłem „Dwa szybkie Żubry” rok temu.

- W ubiegłym roku konsumenci docenili możliwość zdobycia podwójnej nagrody w prostym mechanizmie promocyjnym, który świetnie wpisał się w legendarną już komunikację - mówi Łukasz Kling, junior brand manager Żubra. - W tym sezonie utrzymujemy sprawdzone zasady. Na rynek trafią miliony nagród, które będą do zdobycia w ciągu zaledwie czterech miesięcy, co daje duże szanse na wygraną - dodaje.

Nagrody można odbierać do końca lipca br. w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „2 Żubry 2017”, będzie mógł je wymienić na dwie piwne nagrody. Sklepy wydające piwa są oznaczone naklejką „Tu odbierz nagrodę”, a ich lista wraz z regulaminem promocji jest dostępna na stronie www.zubr.pl. W poprzedniej edycji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy sklepów na terenie całej Polski.

Promocję w mediach wesprze wiosenna wersja spotu, którego fabuła tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. W planie są także działania w prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: „Dwa szybkie Żubry” znów promują piwo Żubr (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Enderman
Dobra reklama, żeby kupować to piwo, bo smak to jakaś pomyłka. Nie to co Perła. Jedyne co mają wspólnego to kolor butelki, ale i tak Perłowa zieleń jest lepsza :D
odpowiedź
User
Agata
Lubię Żubra, ale u mnie w ronie znajomych pijemy zawsze Perłe. Ta marka dużo lepiej mi się kojarzy i zawsze chyba wybrała bym ją.
odpowiedź
User
Lubiący Żubra
Fajna promocja i lubię to piwo, ale na wypite 300 piw tej marki trafiła sie tylko jedna wygrana.Widocznie na moj region znikoma ilosc trafila piw z wygrana.Czas chyba zmieniç marke piwa.
odpowiedź