„Dwa szybkie Żubry” znów promują piwo Żubr (wideo)
Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej pod hasłem „Dwa szybkie Żubry”, która promuje piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarska). Akcje wspiera kampania, przygotowana przez PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR i Huta 19 oraz Zenith.
Kompania Piwowarska po raz pierwszy zorganizowała promocję konsumencką pod hasłem „Dwa szybkie Żubry” rok temu.
- W ubiegłym roku konsumenci docenili możliwość zdobycia podwójnej nagrody w prostym mechanizmie promocyjnym, który świetnie wpisał się w legendarną już komunikację - mówi Łukasz Kling, junior brand manager Żubra. - W tym sezonie utrzymujemy sprawdzone zasady. Na rynek trafią miliony nagród, które będą do zdobycia w ciągu zaledwie czterech miesięcy, co daje duże szanse na wygraną - dodaje.
Nagrody można odbierać do końca lipca br. w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „2 Żubry 2017”, będzie mógł je wymienić na dwie piwne nagrody. Sklepy wydające piwa są oznaczone naklejką „Tu odbierz nagrodę”, a ich lista wraz z regulaminem promocji jest dostępna na stronie www.zubr.pl. W poprzedniej edycji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy sklepów na terenie całej Polski.
Promocję w mediach wesprze wiosenna wersja spotu, którego fabuła tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. W planie są także działania w prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży.
Za kreację i przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Dwa szybkie Żubry” znów promują piwo Żubr (wideo)