Dział Intelligence w Euro RSCG Group
Euro RSCG Group poinformowała o utworzeniu w swojej strukturze nowego działu - Intelligence.
Podstawowym zadaniem nowego działu będzie pozyskiwanie, a następnie udostępnianie poszczególnym grupom pracowników z 6 spółek wchodzących w skład Euro RSCG Group w Polsce informacji na temat interesujących ich kategorii i marek z Polski oraz zagranicy.
- W Internecie, prasie, telewizji, agencjach badawczych powstaje codziennie ogromna ilość informacji na temat obszarów i kategorii, z którymi związana jest nasza praca. Do większości z nich nie jesteśmy w stanie dotrzeć, zapoznać się z nimi i tym samym wykorzystać w pracy z Klientami. Pojawienie się w Euro RSCG działu Intelligence ma sprawić, iż będzie to możliwe. Dodatkowo wierzę, że za sprawą nowej jednostki organizacyjnej nasza praca stanie się jeszcze bardziej wartościowa, a Grupa jeszcze bardziej konkurencyjna - mówi Piotr Badowski, Managing Director Euro RSCG Warsaw.
Stanowisko Intelligence Managera kierującego dwuosobowym działem Intelligence objęła Joanna Przychodzeń, od 3 lat pracująca w dziale strategii agencji Euro RSCG Warsaw. Zadania, jakie w początkowym okresie postawiono nowemu managerowi to m.in.: zaprojektowanie systemu zdobywania i dystrybucji informacji oraz zaplanowanie rocznego programu szkoleń dla pracowników. Już teraz w całej Grupie organizowanych jest ponad 40 szkoleń rocznie, w gestii Intelligence Managera i jego zespołu będzie jednak znaczne rozwinięcie tego obszaru w firmie. Także rozwój technik kreatywnego myślenia oraz prowadzenie tzw. burz mózgów leżeć będzie w zakresie obowiązków nowego działu. Działania Intelligence obejmą wszystkie spółki Euro RSCG Group w Polsce.
Kierowany przez Joannę Przychodzeń zespół Intelligence liczył będzie 3 osoby. W przyszłości planowane jest poszerzenie działu o kolejnych pracowników.
Dołącz do dyskusji: Dział Intelligence w Euro RSCG Group