Dziecięca podróż w czasie reklamuje przedsprzedaż samochodów Seat (wideo)
Z początkiem grudnia pod hasłem „Wyprzedź czas!” zaczęła się kampania reklamująca przedsprzedaż samochodów Seat z rocznika 2016. Akcję, prowadzoną we wszystkich głównych mediach, przygotowały firmy Lowe Warsaw i Mediacom Warszawa.
Reklamy, w których występują syn i jego ojciec, pokazują jak wygodnie byłoby już dziś korzystać z tego, co może pojawić się w przyszłości. W kampanii prezentowane są samochody Seat z rocznika 2016 dostępne już teraz w przedsprzedaży oraz zalety tej oferty.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, TVN i Polsatu), radio (m.in. Eska, RMF FM, Radio ZET), internet (reklamy display), prasę oraz outdoor. Potrwa do końca grudnia.
Adaptacją spotu telewizyjnego i kreacją innych reklam zajęła się agencja Lowe Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Dziecięca podróż w czasie reklamuje przedsprzedaż samochodów Seat (wideo)