'Dziecko - najważniejsze dla rodziców'
Nowe numery miesięcznika 'Dziecko' będą się ukazywać ze zmienioną linią pozycjonującą pismo - 'Dziecko - najważniejsze dla rodziców'.
Jak podano w komunikacie zmiana pozycjonowania magazynu, rozpoczęta przez numer kwietniowy wydany w połowie marca, będzie podkreślać, że pismo zajmuje się najważniejszymi sprawami i kwestami związanymi z dziećmi. Z drugiej strony będzie obrazować filozofię tytułu, według której dziecko to ktoś, kto zajmuje w życiu rodziców centralne miejsce.
- Wprowadzenie nowej linii pozycjonującej kontynuuje dotychczasowe działania „Dziecka”. Dzięki wyjątkowej uwadze poświęconej rodzicom i ich dzieciom nasz miesięcznik umocnił swoją pozycję na rynku w 2006 roku i uzyskał bardzo dobre wyniki sprzedażowe - komentuje Justyna Dąbrowska, redaktor naczelna magazynu. Średnia sprzedaż miesięcznika „Dziecko” w 2006 roku wyniosła ponad 106 tys. egz.*, co daje magazynowi drugie miejsce w segmencie pism dla rodziców.
Na maj redakcja zapowiada nowy cykl tekstów dla samotnych matek, a od czerwca w nowej rubryce położna będzie doradzać w sprawach dotyczących porodu.
Planowane są też nowe dodatki do pisma – wraz z numerem kwietniowym można kupić: dwie płyty z bajkami, dwie książki dla dzieci lub „Przewodnik po szpitalach Położniczych w Polsce” (w podziale na szpitale w Polsce Środkowowschodniej i Środkowozachodniej). W maju w sprzedaży ukażą się kolejne niespodzianki dla czytelników. Wydania z dodatkami są zróżnicowane cenowo.
Nowe numery „Dziecka” będą promowane w prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), radiu (Radio Zet, Złote Przeboje) oraz telewizji (kanał Mini Mini). Kreację i planowanie kampanii przygotował Dział Marketingu Czasopism Agory, wyprodukowało ją studio Badi Badi.
* ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, styczeń-grudzień 2006 r.
Dołącz do dyskusji: 'Dziecko - najważniejsze dla rodziców'