„Dziecku odmówisz?” w loterii promującej Grześki (wideo)
Rusza kampania reklamowa wafelków Grześków (produkowanych przez firmę Colian) pod hasłem „Dziecku odmówisz?” połączona z loterią promocyjną, w której łączna pula nagród wynosi 450 tys. zł. Za akcję odpowiadają firmy Just, Gong i Universal McCann.
Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle „Dziecku odmówisz?”. Poprzednie prowadzone były w ub.r.
Teraz rusza ogólnopolska loteria promocyjna, w której codziennie przez dwa miesiące do wygrania będą nagrody o łącznej wartości prawie 450 tys. zł, wśród nich wyjazdy do parku rozrywki w Niemczech, kamery GoPro Hero i bilety do Multikina.
Promocją objęte są miliony wafelków marki Grześki w oznaczonych odpowiednio opakowaniach, zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji, należy zarejestrować kod na stronie dzieckuodmowisz.pl.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania telewizyjna jest prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, serwisy VoD, Facebook i Instagram. Natomiast wsparcie handlowe w punktach sprzedaży to materiały POSM, ekspozycje i bilboardy. Aktywności potrwają do końca kwietnia.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Just, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za działania w internecie odpowiada agencja Gong. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Dziecku odmówisz?” w loterii promującej Grześki (wideo)