'Dziedzictwo marki'
Pod takim hasłem rusza nowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego
Od 1 czerwca br. w sprzedaży detalicznej w całej Polsce będą dostępne wyjątkowe wielopaki piwa Żywiec. Do opakowania zbiorczego, w skład którego wchodzi 6 butelek o pojemności 500 ml, dodana zostanie wyjątkowa replika historycznej tablicy reklamowej browaru żywieckiego pochodząca z okresu międzywojennego. Każdy kto dokona zakupu wielopaku z edycji kolekcjonerskiej może stać się właścicielem jednej z 3 replik szyldu reklamowego, który w latach 1924 - 1936 znajdował się przed wejściem do lokalu serwującego piwo Żywiec. Historyczne szyldy tzw. blachy reklamowe umieszczano też wewnątrz barów i lokali serwujących piwo
ze znanego browaru.
Wszystkie trzy repliki tablic reklamowych są pomniejszonymi, metalowymi odpowiednikami autentycznych reklam. Każda z nich została umieszczona w stylowym tekturowym opakowaniu, na którym opisana została krótka historia reklamy browaru żywieckiego w okresie międzywojennym.
"Oferując naszym klientom repliki historycznych tablic reklamowych, chcemy przekazać im fragment bogatej historii browaru żywieckiego, którego korzenie sięgają czasów średniowiecza. - mówi Remigiusz Rawa, marketing manager piwa Żywiec. Marka piwa Żywiec, powstała w 1856 roku, już w okresie międzywojennym była,
rozpoznawana przez konsumentów dzięki doskonałej jakości i towarzyszącej jej reklamie. Poprzez promocję "Dziedzictwo marki" odwołujemy się bezpośrednio do realizowanej przez Grupę Żywiec strategii komunikacyjnej, podkreślającej tradycję i historyczną ciągłość marki."
Promocyjne wielopaki z kolekcjonerskiej edycji dostępne będą w sieciach handlowych i w punktach sprzedaży handlu detalicznego. Repliki historycznych tablic reklamowych znajdą się zarówno w opakowaniach zbiorczych zawierających sześć butelek, jak i sześć puszek o pojemności 500 ml.
Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki" pozwoli również klientom na poznanie tradycji reklamowych marki. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu, umieszczonemu na etui,
w którym umieszczona będzie replika blachy reklamowej, dowiedzą się oni, jak wyglądała reklama marki Żywiec w okresie międzywojennym. Dla wielu na pewno zaskoczeniem będzie choćby informacja o pionierskich rozwiązaniach stosowanych w działaniach promocyjnych piwa Żywiec w tamtych latach m. in.: o neonowych tablicach reklamowych umieszczanych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokali.
Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki' uzyska wsparcie materiałami POS (Point of Sales), umieszczonymi w punktach sprzedaży, przygotowanymi przez agencję
MH-art.
"Dziedzictwo marki" to kolejne działanie z zakresu promocji sprzedaży piwa Żywiec wprowadzone w ostatnich miesiącach przez Grupę Żywiec. Od kwietnia br. klienci dokonujący zakupu na stacjach benzynowych, mogą zaopatrzyć się w wielopaki mieszczące 12 nowych większych butelek piwa Żywiec, o pojemności 650 ml.
Dołącz do dyskusji: 'Dziedzictwo marki'