"Dzień Dobry" poszerza dystrybucję
Wydawnictwo DD Media wprowadza do systemu dystrybucji bezpłatnego tygodnika "Dzień Dobry" dystrybucję uliczną, w biurowcach i multipleksach
13 czerwca br. w najbardziej ruchliwych miejscach sześciu miast, w których ukazuje się bezpłatny tygodnik "Dzień Dobry", pojawili się kolporterzy spółki DD Media. Będą rozdawać gazetę w każdy piątek i sobotę na największych skrzyżowaniach, przed wejściem do biurowców i kinowych multipleksów. W samej Warszawie naręczną dystrybucję pisma będzie prowadzić blisko stu gazeciarzy ubranych w żółte stroje.
"Zdecydowaliśmy się na zwiększenie ilości punktów dystrybucyjnych, ponieważ chcemy dotrzeć do jak największej liczby czytelników, którzy są atrakcyjni dla naszych reklamodawców. Nadal głównym elementem systemu będzie dystrybucja bezpośrednio do domów i mieszkań, tylko że uzupełniona o dystrybucję naręczną w najbardziej ruchliwych miejscach każdego miasta" - powiedział Marcin Gerc, Dyrektor Marketingu w spółce DD Media.
Sposób dystrybucji gazety "Dzień Dobry" dotąd opierał się wyłącznie na bezpośrednim dotarciu do domów czytelników. Adresaci byli wybierani precyzyjnie na podstawie specjalnych formularzy klasyfikujących poszczególne budynki i osiedla, a także dzięki dostępowi do bazy danych osobowych firmy Claritas - pismo docierało przede wszystkim do mieszkańców zamożniejszych dzielnic miast.
Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry" poszerza dystrybucję