"Dzień Dobry TRENDY" - nowy projekt wydawniczy
DD Media Sp. z o.o - wydawca bezpłatnej gazety "Dzień Dobry" wprowadza na rynek wydawniczy nowy magazyn "Dzień Dobry TRENDY".
Na 7 marca br. planowane jest wydanie pierwszego numeru kwartalnika "Dzień Dobry TRENDY". Magazyn będzie się różnił od dotychczasowych kolorowych dodatków do gazety "Dzień Dobry" nie tylko tytułem, ale także zawartością i nowoczesną szatą graficzną.
"Pilotażowy projekt 'Dzień Dobry Szkoło' oraz świąteczny magazyn 'Dzień Dobry Małe Przyjemności' okazały się sukcesem i zostały pozytywnie przyjęte zarówno przez czytelników gazety, jak i reklamodawców. Dlatego zdecydowaliśmy się pójść za ciosem i odtąd co kwartał, zamiast kolorowych dodatków, czytelnicy 'Dzień Dobry' otrzymają nowe pismo. Już teraz możemy zapowiedzieć, że nowy tytuł będzie ewoluował, tak by w przyszłości ukazywać się w cyklu dwumiesięcznym" - powiedział Marcin Gerc, Dyrektor Marketingu w spółce DD Media.
Nowoczesną szatę graficzną kwartalnika opracował Marek Knap (twórca layout'u m.in. magazynów "Maxim", "Marie Claire", "Press") oraz Marek Trojanowski (pracował przy "Żaglach" i "Pilot TV").
"Dzień Dobry TRENDY" będą miały format A4 i objętość 32 strony. Nakład pisma wyniesie 300 tysięcy egzemplarzy, każdy numer będzie foliowany. Magazyn będzie dystrybuowany do specjalnie w tym celu wyselekcjonowanej grupy czytelników gazety "Dzień Dobry".
Wydawcą bezpłatnej gazety "Dzień Dobry" jest DD Media Sp. z o. o. Pismo dociera w każdy piątek do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi oraz Poznania. Nakład tygodnika wynosi 875 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry TRENDY" - nowy projekt wydawniczy