Dzień Dziecka 0 podróż z Jutrzenką
W związku z obchodami Dnia Dziecka, Jutrzenka SA - czołowy producent branży cukierniczej, realizuje ogólnopolską akcję samplingową za pośrednictwem kolejowych kas biletowych.
W dniach 31 maja – 2 czerwca do biletów sprzedawanych w kasach będą wydawane w formie prezentu – cukierki Brando. Akcją objęto 49 największych dworców. Szacuje się, że podczas kampanii, rozdanych zostanie ok. 120 tysięcy sztuk wielosmakowych Brando. Dodatkowo, w kasach będą eksponowane woblery reklamowe sponsora akcji.
Jutrzenka to pierwsza firma, który zdecydował się na realizację tak szczytnej akcji o zasięgu ogólnokrajowym. Z pewnością najmłodsi podróżujący docenią ten gest, a przejazd pociągiem zostanie dodatkowo uatrakcyjniony o słodki, niespodziewany prezent – podano w komunikacie.
Organizacją kampanii zajmuje się agencja Begimo, wyspecjalizowana w działaniach reklamowych z wykorzystaniem struktury kolejowej.
Realizacja akcji samplingowych za pośrednictwem kas kolejowych, to możliwość budowy szerokiego zasięgu oraz precyzja dotarcia do wybranej grupy docelowej.
Dołącz do dyskusji: Dzień Dziecka 0 podróż z Jutrzenką