'Echo Miasta' promuje się mediach branżowych
Wydawnictwo Media4mat rozpoczęło kampanię reklamową dziennika "Echo Miasta" skierowaną do przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych.
W ramach akcji wykorzystywanych jest kilka haseł reklamowych m.in. "Gazeta, której nikt nigdy nie kupi... bo 500 000 ludzi dostaje ją za darmo". Wszystkie hasła mają za zadanie eksponować atuty wyróżniające "Echa Miasta" spośród innych tytułów prasowych - we wspomnianym przypadku jest to fakt, że gazeta jest bezpłatna.
- Uważamy, że świadomość walorów naszego tytułu wśród marketerów idomów mediowych jest wciąż zbyt niska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zauważalny, przejrzysty oraz mocno skoncentrowany na głównym przekazie sposób komunikacji - mówi Rafał Madyński, kierownik działu marketingu Media4mat.
W mediaplanie kampanii przygotowanym przez dom mediowy Universal McCann znalazły się magazyny i portale internetowe z branży mediów i reklamy. Kreację reklam wykorzystywanych w ramach akcji przygotowała agencja Bimers, a w opracowaniu strategii kampanii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant.
Dołącz do dyskusji: 'Echo Miasta' promuje się mediach branżowych