„Efekt łaaaał” w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung
Samsung Electronics Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której pokazuje, jak jego urządzenia wywołują „efekt łaaaał”. Akcja obejmuje przede wszystkim internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.
W ramach kampanii Samsung zamierza udzielać wskazówek, które z jego produktów będą najlepszymi upominkami bożonarodzeniowymi dla bliskich oraz najlepiej sprawdzą się w domu. - Chcieliśmy, by tegoroczna kampania przedświąteczna ułatwiła naszym klientom wybór najlepszych i niezapomnianych prezentów, na widok których obdarowani powiedzą jedynie „łaaaał”, a uczucie radości i zaskoczenia pozostanie z nimi na dłużej - mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Akcja obejmuje też oferty promocyjne: przy zakupie drukarki Samsung - darmowy czarny toner, przy zakupie wybranych produktów z listy m.in. Galaxy S6, Galaxy Tab S2, wybranych modeli telewizorów Smart TV - bezpłatny dostęp do zawartości premium na Player.pl przez trzy miesiące. Ponadto klienci, którzy zakupią produkty w Samsung Brand Store w dniach 19-20 grudnia, będą mogli liczyć na bezpłatne zapakowanie prezentów, upominki i świąteczne gadżety.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Akcja reklamowa będzie obejmować radio, outdoor, internet (m.in. strona Prezenty.samsung.pl, aktywności w social media), katalogi produktów (internetowe i drukowane) oraz materiały informacyjne w Samsung Brand Store.
Kampania potrwa do końca br., będzie podzielona na kilka odsłon, z największą intensywnością będzie prowadzona od początku grudnia.
Dołącz do dyskusji: „Efekt łaaaał” w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung