EFL wprowadza eFakturę, Portal KlientEFL w nowej odsłonie
Europejski Fundusz Leasingowy wystartował z nowym pakietem usług w ramach Portalu KlientEFL.
Portal KlientEFL oferuje nowy wygląd, nową ergonomię, większą łatwość w dotarciu do potrzebnych informacji, ich przejrzystość i czytelność, a także nowe funkcjonalności.
Klienci EFL, którzy posiadają aktywną usługę Portal KlientEFL i wypełnią odpowiedni wniosek, będą otrzymywać eFaktury. Po zgłoszeniu wniosku, klienci będą mogli pobierać z portalu dokumenty księgowe w formie elektronicznej (PDF). O wystawieniu eFaktury klient będzie informowany w wybrany przez siebie sposób (SMS, e-mail).
Na Portalu KlientEFL udostępnionych jest 18 wniosków posprzedażowych. Niektóre typy wniosków, jak np. „Opinia o Kliencie” i „Upoważnienie do wyjazdu za granicę” są realizowane natychmiastowo, a dokumenty klient może pobrać bezpośrednio z portalu. Ponadto portal umożliwia bezpośrednią komunikację ze specjalistami zajmującymi się realizacją spraw posprzedażowych.
>>> Europejski Fundusz Leasingowy z nowym logo
Internetowa aplikacja Portal KlientEFL daje możliwość zarządzania zarówno umowami leasingu jak i flotą samochodową. Możliwy jest dostęp do historii transakcji na kartach paliwowych oraz do informacji o pozostałym limicie zakupowym.
Dotarcie do informacji czy też wypełnienie wniosku na Portalu KlientEFL wspomagane jest przez pojawiającą się na każdym etapie pomoc – charakterystyczne chmurki. Cały proces jest na bieżąco weryfikowany.
Dołącz do dyskusji: EFL wprowadza eFakturę, Portal KlientEFL w nowej odsłonie