Electrolux - Thinking of You
Electrolux, producenturządzeń domowych, wprowadza nową strategię komunikacyjną wyrażoną hasłem 'Electrolux - Thinking of You'.
Odzwierciedla ono chęć poznania i spełnienia oczekiwań konsumentów. To właśnie wiedza o ich oczekiwaniach stanowi źródło inspiracji dla projektantów i pomaga myśleć o konsumencie na każdym etapie tworzenia nowych produktów. Hasło kładzie także nacisk na najważniejsze cechy urządzeń Electrolux: innowacyjność oraz przemyślane wzornictwo.
W nowej strategii komunikacyjnej istotne znaczenie mają trzy zasadnicze elementy powiedział Peter Sjölander, Senior Vice President Marketing Europe i Global Brand Director. Pierwszym jest określenie - Thoughtful Design Innovator – którym definiujemy charakter naszej firmy jako producenta innowacyjnych urządzeń o przemyślanym wzornictwie, drugim – styl przekazu, mówiący o tym, w jaki sposób Electrolux myśli o użytkownikach podczas projektowania swoich urządzeń, w jakim stopniu ich oczekiwania są dla nas inspiracją. Trzeci element wynika z dwóch poprzednich, jest nim hasło „Electrolux – Thinking of You.
Na nowej platformie komunikacyjnej oparta została kampania reklamowa, do której przygotowano 16 layoutów prasowych i 3 formaty telewizyjne. Ukażą się one w krajach europejskich w pierwszej połowie 2006 roku. Ich autorem jest szwedzki oddział agencji reklamowej Lowe Brindfors. Wszystkie pokazują urządzenia marki Electrolux w sposób nieco odrealniony, z wykorzystaniem fotografii artystycznej, oddziałującej skalą i sposobem pokazania produktu.
W Polsce wykorzystane zostaną 2 reklamy prasowe i 2 telewizyjne.
Electrolux we wszystkich rodzajach komunikacji: w reklamie, internecie, materiałach PR i POS używać będzie logo z nowym hasłem „Thinking of You”. Słowa pisane czcionką stylizowaną na ręczny charakter pisma, umieszczone ponad logotypem, wyrażają zrozumienie dla indywidualnych, osobistych potrzeb i pragnień konsumentów.
Dołącz do dyskusji: Electrolux - Thinking of You