Elektryczny Harley-Davidson LiveWire wsparty reklamami w internecie (wideo)
W sieci ruszyła kampania promująca LiveWire - pierwszy motocykl Harley-Daidson o napędzie elektrycznym. Akcję realizuje agencja Mediacore.
Harley-Davidson LiveWire, wprowadzony do sprzedaży w 2019 r., jest już dostępny na polskim rynku, wobec czego Harley-Davidson CEE zleciło agencji Mediacore realizację kampanii online dotyczącej tego motocykla.
Kampania realizuje komunikację wizerunkową oraz zachęcającą do przetestowania motocykla LiveWire, a także zwiastun serialu "Long Way Up". Jest to trzecia część motocyklowej sagi produkowanej przez Ewana McGregora i Charleya Boormana - aktorów, których pasją są motocykle. Bohaterowie przemierzają dwa kontynenty, pokonując drogi i bezdroża z krańca Ameryki Południowej do Los Angeles. W "Long Way Up" podróżują elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire. Serial (w Polsce pod tytułem "Wielka wyprawa przez Ameryki") dostępny jest na platformie Apple TV+.
Dołącz do dyskusji: Elektryczny Harley-Davidson LiveWire wsparty reklamami w internecie (wideo)