„Elle” ma 18 lat. Numer z dwoma dodatkami
Na rynku ukazał się listopadowy i zarazem jubileuszowy numer „Elle” (Hubert Burda Media). Wydanie wzbogacone jest o dwa dodatki i ma zwiększoną objętość.
Na okładce urodzinowego wydania pojawiły się trzy polskie modelki, rówieśniczki polskiej edycji „Elle”, która istnieje już 18 lat. Są to: Karolina Wąż, Emilia Nawarecka i Maja Salamon. W numerze, którego objętość została zwiększona do 244 stron, znaleźć można m.in. wywiad z Małgorzatą Szumowską.
Pierwszy z dodatków dołączonych do pisma to przewodnik po stolicach mody (Mediolanie, Paryżu, Londynie i Nowym Jorku) przygotowany we współpracy z redaktorami czterech międzynarodowych edycji „Elle”. W dodatku są adresy klubów, butików i restauracji, które można także znaleźć na stronie elle.pl.
Wraz z magazynem ukazał się też dodatek „Elle Moda Polska”. Już po raz siódmy „Elle” jest patronem Łódzkiego Tygodnia Mody. Dodatek jest przewodnikiem po tym wydarzeniu, zawiera sylwetki organizatorów i projektantów.
Numer listopadowy „Elle” ukazał się w nakładzie 132 tys. egz. i w normalnej cenie 7,90 zł. Wydanie wspiera kampania w telewizji (FOX, FOXlife), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, RMF FM, RMF Classic, Radio PIN), internecie (wp.pl, Facebook), punktach sprzedaży, akcja mailingowa oraz promocja w tytułach wydawcy. Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Hubert Burda Media.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Elle” w lipcu br. wyniosła 60 576 egz. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Elle” ma 18 lat. Numer z dwoma dodatkami