Elżbieta Czerwińska dołącza do JP Weber
Do zespołu komunikacji i marketingu firmy doradczej JP Weber kierowanego dołączyła Elżbieta Czerwińska. Jako ekspert ds. komunikacji i marketingu będzie odpowiedzialna za budowanie marki w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacji.
Czerwińska będzie odpowiedzialna za budowanie marki w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacji. - Ela łączy kompetencje eksperta od komunikacji i socjologa, co jest bardzo pożądane w naszym zawodzie. Do tego dobrze rozumie branżę konsultingową i różnorodne potrzeby klientów. Jestem przekonana, że dzięki jej wiedzy i doświadczeniu będziemy jeszcze skuteczniej budować wizerunek naszej marki i wspierać współpracę naszych ekspertów z klientami - mówi Marta Marczak, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w JP Weber.
Elżbieta Czerwińska jest związana z branżą public relations od ponad 10 lat. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji firm zarówno jako zewnętrzny konsultant agencji PR, jak również jako ekspert w biurach prasowych takich firm jak Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń czy Alior Bank.
Prowadziła również projekty z obszaru komunikacji kryzysowej oraz koordynowała projekty badawcze i organizację eventów. Współpracowała z takimi markami jak m.in. Deloitte, EY, BIK/BIG, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowym czy TU Europa.
Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Czerwińska dołącza do JP Weber