SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

eMarketer: 150 mln USD z reklam dla Twittera w 2011 r.

W bieżącym roku marketerzy wydadzą 150 milionów dolarów na reklamy w serwisie Twitter.

To znaczący wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, pierwszym w którym Twitter zaczął sprzedawać reklamy, kiedy nakłady te sięgnęły 45 milionów dolarów.

Firma eMarketer prognozuje, że W 2011 roku zdecydowana większość wpływów z reklam popularnego mikrobloga ma pochodzić z USA. Podobnie ma być w roku 2012, w którym całkowity przychód serwisu z tego tytułu ma wynieść 250 milionów dolarów.

Co prawda wpływy Twittera z reklam mają być dużo mniejsze niż Facebooka (więcej na ten temat), ale w przyszłym roku ma on pokonać pod tym względem MySpace. Jeśli chodzi o liczbę użytkowników, Twitter wyprzedził MySpace już w sierpniu ubiegłego roku.

Dołącz do dyskusji: eMarketer: 150 mln USD z reklam dla Twittera w 2011 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl