eMarketer: 265 mln użytkowników serwisów społecznościowych w Chinach
W bieżącym roku przynajmniej raz w miesiącu z serwisów społecznościowych korzystać będzie 265 milionów internautów z Chin - o 28 proc. więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W roku 2015 liczba chińskich użytkowników portali społecznościowych sięgnie 488 milionów, ale wraz z rosnącą penetracją tempo wzrostu będzie w najbliższych latach spowalniać - prognozuje firma eMarketer.
Użytkownicy mediów społecznościowych z Państwa Środka gorliwie śledzą należące do marek marek i produktów oficjalne strony internetowe, w tym blogi, mikroblogi i profile w serwisach społecznościowych.
Z badania przeprowadzonego przez agencję OgilyOne Worldwide wynika, że śledzenie lub bycie znajomym marki jest drugą najpopularniejszą aktywnością chińskich internautów na portalach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: eMarketer: 265 mln użytkowników serwisów społecznościowych w Chinach