SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Emirates znów reklamuje się w Polsce

Linie lotnicze Emirates wracają do aktywności reklamowej na polskim rynku po okresie pandemii. Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję UM (Mediabrands).

Linia lotnicza Emirates rozpoczęła swoją pierwszą po okresie pandemii kampanię reklamową w Polsce. Za jej realizację odpowiada agencja UM (Mediabrands). To jednocześnie pierwszy wspólny projekt UM i Emirates po przetargu wygranym w 2020 roku.

Polska jest jednym z 25 globalnych rynków, na których Emirates prowadzi działania reklamowe.

Kampania prowadzona jest w największych sieciach multipleksów oraz w kanałach digital, m.in. na platformach VOD.

Polska reklama jest adaptacją emitowanego globalnie spotu, który zadebiutował we wrześniu br. Tą kampanią przewoźnik chce przypomnieć klientom, że Emirates zapewniają najwyższej jakości wrażenia podczas podróży dzięki systemowi rozrywki pokładowej, personelowi oraz kuchni inspirowanej regionami.

Fabuła kampanii pokazuje podróż Gerry'ego, który stroszy piórka ciesząc się lotem w komfortowej i sprawdzonej kabinie Emirates Premium Economy. W tym czasie jego ptasi bracia są zmęczeni długą i męczącą migracją. Gerry mija swoich lecących za oknem kolegów, delektując się pysznym posiłkiem i rozkładając w wygodnym fotelu, aby obejrzeć film "Gęś, zły i brzydki" na 13,3-calowym ekranie.

Kariera Gerry'ego rozpoczęła się w siedzibie Emirates w Dubaju, gdzie powstała koncepcja jego podróży. Następnie trafił do Untold Studios w Londynie, gdzie wstępne modele 3D gęsi zostały ożywione za pomocą komputerowo generowanych obrazów (CGI). Proces tworzenia CGI i filmowania trwał 14 tygodni i wymagał od zespołu dopracowania szczegółów każdego piórka:oświetlenia i tekstury, przy jednoczesnej pewności, że starannie stworzone ruchy ożywią postać. Grafik kampanii obejmował czas na animację przyjaciół Gerry'ego, filmowanie scen przyrodniczych w Londynie oraz zdjęcia na pokładzie samolotu Emirates w Dubaju.

 

Podczas kręcenia filmu Gerry współpracował z brytyjskim lektorem Michael'em Cronin'em.

Dołącz do dyskusji: Emirates znów reklamuje się w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl