Encyklopedia Zdrowia Gazety Wyborczej
We wtorek, 18 października Gazeta Wyborcza rozpoczyna wydawanie bezpłatnego informatora nt. zdrowia i opieki medycznej - Encyklopedii Zdrowia Gazety Wyborczej.
Encyklopedia Zdrowia jest autorskim projektem redakcji Gazety Wyborczej, którego głównym celem jest pomoc czytelnikom w skutecznej i rozważnej pielęgnacji zdrowia. W każdy wtorek przez 31 tygodni kolejne części Encyklopedii w postaci 16-stronicowych zeszytów dołączane będą bezpłatnie do Gazety Wyborczej. Po skompletowaniu całości czytelnik otrzyma niemal 500 stron aktualnych, wyczerpujących, sprawdzonych i przystępnie napisanych informacji nt. szeroko pojętej pielęgnacji zdrowia, leczenia chorób i opieki medycznej w Polsce. Pierwszemu odcinkowi Encyklopedii Zdrowia towarzyszyć będzie praktyczny segregator do kolekcjonowania wszystkich zeszytów serii.
Do współpracy przy tworzeniu Encyklopedii redakcja zaprosiła znanych dziennikarzy medycznych oraz - jako konsultantów - 30 lekarzy z grona najwybitniejszych polskich specjalistów. Wybranym tematom towarzyszyć będą dyżury telefoniczne w Gazecie, w czasie których lekarze odpowiadać będą na pytania czytelników.
Encyklopedia podzielona jest na trzy główne działy: Choroby i leczenie, Zdrowy tryb życia i Rozwój dziecka. Poszczególne części Encyklopedii oddzielone są od siebie kolorowymi przekładkami, na których umieszczono spis treści oraz nazwiska lekarzy, którzy konsultowali dany dział. Każdy proponowany czytelnikom zeszyt Encyklopedii zawiera trzy niezależne od siebie tematy. Tematy nie pojawiają się po kolei zgodnie ze spisem treści i numeracją stron, ale zgodnie z "sezonową" aktualnością danego zagadnienia np. przeziębienia ukażą się jesienią, tematy związane z seksem - na Walentynki itd. Atutem Encyklopedii są barwne zdjęcia, tabele i infografiki oraz wysoka jakość edytorska.
Nakład pierwszego odcinka z segregatorem wynosi 540 000 egzemplarzy.
Kampania reklamowa Encyklopedii Zdrowia obejmuje reklamę zewnętrzną (AMS), telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radio (Radio Zet, RMF FM, Jedynka, Trójka, Tok FM oraz 24 lokalne rozgłośnie Agory), prasę (Polityka, Dziecko, Poradnik Domowy, Gazeta Wyborcza) oraz internet (Gazeta.pl). Kreację przygotowała Agencja Reklamowa DDB Warszawa. Kampanię telewizyjną i radiową zaplanował i zakupił Dom Mediowy Starlink. Partnerem Encyklopedii Zdrowia Gazety Wyborczej jest Flora pro activ.
Dołącz do dyskusji: Encyklopedia Zdrowia Gazety Wyborczej