Erotine reklamowany jako „stosunkowo najlepszy”
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa suplementów diety Erotine (dystrybuowanych przez Global Net) poprawiających jakość życia seksualnego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stosunkowo najlepszy”, przygotowała agencja Szczepański PR.
Reklamy Erotine podkreślają, że dzięki zawieraniu wyłącznie naturalnych składników (m.in. naturalnych afrodyzjaków, witamin i składników mineralnych) suplementy te zapewniają zwiększenie częstotliwości i jakości życia seksualnego. Dostępne są zarówno w wersji dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
Akcja reklamowa będzie prowadzona przez najbliższy miesiąc. Obejmuje outdoor: kilkaset wielkoformatowych billboardów oraz citylighty na przystankach MPK w całym kraju.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Szczepański PR.
Jest to największa jak dotąd akcja reklamowa Erotine. Wcześniejsze działania marketingowe były prowadzone przede wszystkim w internecie i prasie.
Dołącz do dyskusji: Erotine reklamowany jako „stosunkowo najlepszy”