SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eskadra BTL dla HP

Agencja marketing services Eskadra BTL przygotowała kreację jesiennej kampanii reklamowej "EUREKA!" dla firmy Hewlett-Packard Polska

Ogólnopolska promocja rozpoczęła się 1 września 2004 i potrwa do końca października. Akcja toczy się w salonach sprzedaży oraz w Internecie, na stronie www.hp.pl/eureka. Narzędziami komunikacji z Klientem są też promocyjne plakaty i ulotki, przedstawiające "szalonego" naukowca, który właśnie dokonał ważnego odkrycia. Materiały promocyjne zachęcają Klientów do odkrycia nowych produktów HP i ukrytych w nich technologii. W punktach sprzedaży HP są też obecni animatorzy w strojach naukowców, informujący klientów o zasadach promocji. Motyw naukowca pojawia się na wszystkich przygotowanych przez agencję Eskadra materiałach.

Produkty HP objęte promocją są oznaczone specjalnymi naklejkami. Informacje o akcji promocyjnej można też znaleźć w opakowaniach płyt DVD i kaset video w sieci wypożyczalni Beverly Hills. Celem akcji jest zainteresowanie klientów zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, stosowanymi w najnowszych produktach HP. Promocją objęte są urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz aparaty cyfrowe HP.

Klienci, kupujący objęte promocją urządzenia HP, mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Aby je otrzymać, należy zarejestrować kupiony sprzęt na stronie www.hp.pl/eureka oraz odpowiedzieć na pytanie, dotyczące technologii, stosowanej w produktach HP. 

Dołącz do dyskusji: Eskadra BTL dla HP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl