eSky.pl reklamuje się jako „polecany podróżnym” (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa serwisu turystycznego eSkyp.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „eSky.pl - polecany podróżnym”, przygotowały agencja The Digitals i dom mediowy Star Media.
Reklamy eSky.pl pokazują, że serwis ten pozwala szybko i łatwo zorganizować podróż, ponieważ oferuje zarówno bilety lotnicze, jak i miejsca w hotelach - dopasowywane do indywidualnych potrzeb klientów. Kampania informuje też o obowiązującej obecnie 7-procentowej zniżce na hotele towarzyszącej rezerwacji biletów.
W kwietniu br. serwis eSky.pl odwiedziło 462 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Akcja obejmuje krótkie spoty produktowe (wyświetlane przed wybranymi materiałami wideo na czołowych serwisach) oraz trzydziestosekundową reklamę telewizyjną z konsultantem (emitowaną w ogólnopolskich kanałach z oferty TVN i Polsatu). - Dotychczas skupialiśmy się na szeroko rozumianej reklamie internetowej. Ponieważ zależy nam na dotarciu do nowej grupy klientów i wzmocnieniu rozpoznawalności naszej marki, podjęliśmy decyzję o starcie działań w telewizji - wyjaśnia Łukasz Neska, dyrektor marketingu grupy eSky.
Reklamy eSky przygotowało wspólnie z agencją The Digitals, która odpowiada też za realizację kampanii, przy czym zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.
Dołącz do dyskusji: eSky.pl reklamuje się jako „polecany podróżnym” (wideo)