SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Esquire” w nowej formule. Redakcją kieruje Maciej Gajewski

W sprzedaży ukazał się marcowo-kwietniowy numer magazynu „Esquire” (Marquard Publishing), przygotowane pod kierownictwem nowego redaktora naczelnego Macieja Gajewskiego. W piśmie wprowadzono kilka zmian m.in. w layoucie.

W dwumiesięczniku zmieniono szatę graficzną, która ma być bardziej przejrzysta i nowocześniejsza. Pracował nad nią Sławomir Żamojda, który od stycznia jest nowym dyrektorem artystycznym pisma. Wydanie na marzec i kwiecień przygotował Maciej Gajewski, który z początkiem roku objął stanowisko redaktora naczelnego (zastąpił Filipa Niedenthala, który odszedł z wydawnictwa).

- Czytelnicy wyraźnie zasygnalizowali potrzebę zmian w magazynie i to nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Dlatego „Esquire” staje się bardziej nowoczesny, ciekawszy a przede wszystkim przyjazny wobec czytelnika - mężczyzny ambitnego, aspirującego, indywidualisty z dystansem do świata i poczuciem humoru. Metryka nie ma w jego przypadku znaczenia, tylko to, czego chce, co myśli i jak żyje - mówi Maciej Gajewski.

Jak zapowiada wydawca, odświeżony „Esquire” będzie bardziej skupiał się na polskich tematach i osobowościach. W numerze marcowo-kwietniowym znalazły się m.in. wywiady z Adamem „Nergalem” Darskim i Robertem Górskim, a także artykuł o fenomenie polskich pisarzy kryminałów. W „Esquire’rze” pojawiły się nowe działy takie jak „Chce się żyć” i „Piłkarski poker”, w którym można przeczytać wywiady z gwiazdami reprezentacji Adama Nawałki.

Na okładce nowego numeru znalazł się aktor Matthew McConaughey. Dla czytelników przygotowano również materiały o nowych technologiach, motoryzacji i niepokornych postaciach showbiznesu.

- Obserwujemy co dzieje się w Polsce i zwracamy uwagę na postaci, które mają znaczenie dla polskiego odbiorcy - tłumaczy kierunek zmian Maciej Gajewski.

Wydanie marcowo-kwietniowe „Esquire’a” kosztuje 13,99 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu pisma.

Sprzedaż wydania wspiera autopromocja w mediach Marquard Media Polska i Marquard Publishing. Promocję magazynu wspiera też seria materiałów wideo „Esquire Challenge” w social media, w których występują młodzi polscy aktorzy m.in. Grzegorz Daukszewicz.

Magazyn w Polsce wydawany jest od 27 lutego 2015 roku. Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. sprzedaż ogółem „Esquire’a” wyniosła 6 901 egz., po spadku względem trzeciego numeru o 16,52 proc.

Dołącz do dyskusji: „Esquire” w nowej formule. Redakcją kieruje Maciej Gajewski

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Jak ja kocham te korporacyjne kłamstwa! Czytelnicy z pewnością zauważą inne fonty w layoucie i rzucą się do kiosków. A skupianie się na polskich tematach i osobowościach zasygnalizowano okładką z Matthew McConaughey. Żenada, w której nawet nikt nie siili się już na udawanie prawdy.


0 0
odpowiedź
User
Jerro
Facetów traktuje się jak debili... Wszystkie czasopisma dla nich dedykowane to tylko gołe dupy, gadżety i nic więcej. Szkoda. Kiedyś był np. "MALEMEN", dzisiaj nie ma nic...
0 0
odpowiedź
User
Sykoraks
Akurat ten tytuł na rynku jest wyjątkowy. Chociaż tak jak wspomniano traktuje mężczyzn jak głupków to jednocześnie jest za łagodny żeby walczyć z wulgaryzujacymi ckm i playboyem, MH znalazł niszę fit a E nie potrafi
0 0
odpowiedź