„Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” w kampanii Essentiale Forte
Firma Sanofi, producent leku Essentiale Forte, rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” mającą zwiększyć świadomość znaczenia tego organu. Działania realizują agencje Atom Click i Procontent Communication.
Firma Sanofi powołuje się na badanie zrealizowane przez GfK Polonia, z którego wynika, że jedynie 50 proc. Polaków jest świadomych odtruwającej roli wątroby, a tylko jedna piąta respondentów potrafi wymienić objawy typowe dla chorób wątroby (zmęczenie, apatia, osłabienie czy nudności).
Głównym elementem rozpoczętej kampanii „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty”, jest witryna internetowa szczesliwawatroba.pl wraz z Ogólnopolskim Testem Wątroby, z którego odpowiedzi posłużą do stworzenia podsumowania na temat „wątroby Polaków”. Ponadto, zarówno w tym serwisie, jak i na fanpage’u facebookowym Szczęśliwa Wątroba będzie można zapoznać się z praktycznymi poradami i wskazówkami dotyczącymi wspomagania wątroby na co dzień, przygotowanymi we współpracy ze specjalistami z dziedzin medycyny, dietetyki i sportu.
Kampania, która potrwa do końca br. obejmuje internet, media społecznościowe, prasę, outdoor i promocję w miejscach sprzedaży. Za strategię, ideę kreatywną, koncepcję i realizację działań w internecie i na outdoorze odpowiada agencja Atom Click. Działania komunikacyjne w trakcie trwania całej kampanii prowadzi Procontent Communication.
Firma Sanofi w jednej z ostatnich kampanii marki Essentiale reklamowała wariant Essentiale Max jako wsparcie dla przeciążonej wątroby.
Dołącz do dyskusji: „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” w kampanii Essentiale Forte