Transmisje Euro 2020 na ekranie reklamowym Piccadilly Lights w Londynie
Ocean Outdoor, operator mediów cyfrowych premium (DOOH), zawarł umowę z ITV Sport na transmisję najważniejszych wydarzeń z dobiegających końca rozgrywek Euro 2020 na kultowym ekranie reklamowym Piccadilly Lights w Londynie.
Najważniejsze wydarzenia z każdego meczu, od ćwierćfinałów po finały, pojawią się na reklamowym wyświetlaczu na Piccadilly Circus w trzech seriach w ciągu sześciu dni: 6-7 lipca, 9-10 lipca i 14-15 lipca.
W te dni harmonogram słynnego ekranu zmieni się w 10-minutowe transmisje o godz. 13:00, 17:00 i 20:00, dając fanom sportu drugą szansę na cieszenie się najlepszą akcją piłkarską, gdy turniej zakończy się na stadionie Wembley.
- The Piccadilly Lights to kultowe płótno, na którym można odtworzyć akcję i dołączyć do euforii Euro. Nasza trwająca współpraca z ITV Sport wzmacnia wiarygodność Ocean jako kanału sportowo-rozrywkowego, oferując światowej klasy sport widzom na świeżym powietrzu w starannie dobranych środowiskach premium -- mówi dyrektor ds. treści i sponsoringu Ocean, Kevin Henry.
Piccadilly Lights jest obsługiwany i sprzedawany przez firmę Ocean.
Letni harmonogram sportowy Ocean jest kontynuowany dzięki transmisji na żywo z Wimbledonu w ramach partnerstwa z The All England Lawn Tennis Club. Codzienne klipy z najważniejszych wydarzeń emitowane są na ponad 35 wielkoformatowych ekranach w całej Wielkiej Brytanii od 28 czerwca do 12 lipca.
Westfield London jest także miejscem, w którym mieści się oficjalna Strefa Kibica Ocean's Team GB podczas letnich igrzysk olimpijskich w Tokio w ramach partnerstwa medialnego firmy z Team GB, Eurosport i BBC.
Dołącz do dyskusji: Transmisje Euro 2020 na ekranie reklamowym Piccadilly Lights w Londynie