Euro RSCG New Europe dla Cyfry+
Od lipca do września Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. przeprowadza wspólną akcję promocyjną wraz z ze znanym producentem sprzęt audio-wizualnego, firmą Thomson. Akcja ta jest częścią strategii Cyfra+ polegającej na wiązaniu Cyfry+ z silnymi, sprawdzonymi i liczącymi się na rynku markami we wspólnych promocjach. Kampania została przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe.
Przygotowano także materiały POS: ogłoszenia do gazetek sieci RTV, plakaty do powieszenia w punktach RTV, naklejki na telewizory objęte promocja, wobblery, shelftalkery, broszury produktowe Cyfry+ z dodatkową okładką w formie kuponu dołączane do zakupionego sprzętu Thomsona.
Natomiast dla osób kupujących Cyfrę+ obowiązuje promocja lustrzana: każdy, kto zakupi Cyfrę+ w okresie letnim, otrzyma 200 zł rabatu na ww. produkty Thomsona. Akcję tę wspierają plakaty rozwieszone w punktach sprzedaży Cyfry+.
Grupą docelową akcji są osoby wymagające, poszukujące najlepszej jakości obrazu i dźwięku, mężczyźni i kobiety, w wieku 25-49 lat.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG New Europe dla Cyfry+