eurobank reklamuje rachunek oszczędnościowy (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa rachunku oszczędnościowego w eurobanku. Akcja jest utrzymana w stylistyce komedii romantycznych.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa rachunku oszczędnościowego w eurobanku opowiada historię dwójki ludzi, z których rozważny mężczyzna oszczędza codziennie dzięki prostym wyborom, a romantyczna kobieta nie zwraca uwagi na swoje bieżące wydatki, natomiast na końcu obojgu udaje się jednak spotkać. Przekaz podkreśla, że w ramach promowanej oferty obowiązuje codzienne naliczanie odsetek, do kwoty ok. 15 tys. zł nie płaci się podatku dochodowego, a oprocentowanie w skali roku wynosi 5,3 proc.
Akcja jest prowadzona w telewizji (stacje zasięgowe i kanały tematyczne) oraz internecie (portale informacyjne, m.in. gazeta.pl oraz onet.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowały agencje reklamowe DDB Warszawa (telewizja) i Mind Chili (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: eurobank reklamuje rachunek oszczędnościowy (wideo)