Europejski budżet reklamowy Hyundaia dla M&C Saatchi
Agencja reklamowa M&C Saatchi zdobyła bez przetargupaneuropejski budżet kreatywny marki Hyundai.
Działania agencji będą obejmować rynek brytyjski, gdzie warty 12milionów funtów budżet straciła w ostatnich dniach agencja VCCP -informuje serwis Brand Republic. Do tego dochodzą trzy inneeuropejskie kraje: Włochy, Czechy oraz Polska.
Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowegomarki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencjęAbbott Mead Vickers.BBDO.
Partnerem M&C Saatchi będzie Innocean - wewnętrzna agencjareklamowa Hyundaia. Jednak wszystkie obowiązki dotyczące kreacji,planowania i zakupu mediów spoczną na barkach M&C Saatchi.
W ubiegłym tygodniu także amerykańska filiapołudniowokoreańskiego producenta samochodów (Hyundai MotorAmerica) dokonała podobnej zmiany. Przeniosła ona swój kreatywnybudżet z agencji Goodby, Silverstein & Partners do WorldMarketing Group.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet reklamowy Hyundaia dla M&C Saatchi