Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie
Ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm. Akcję na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Euro RSCG Digital i MediaOn.
Kampania Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm - organizowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy we współpracy z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz Bankiem Rozwoju Rady Europy – jest skierowana do małych i średnich firm, do których jest też adresowany sam program. W reklamach podkreślane są jego zalety dla przedsiębiorców, m.in. możliwość pozyskania taniego finansowania na nowe inwestycje. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy epmpf.eu, w którym znajdują się informacje o zasadach przystąpienia do programu.
Natomiast same działania reklamowe od 23 maja obejmują prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Polityka” i „Forbes”) oraz internet (m.in. Bankier.pl czy Money.pl), gdzie motywem przewodnim jest hasło „Lepsza przyszłość Twojej firmy”. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowały agencje Euro RSCG 4D (prasa) i Euro RSCG Digital (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie