'Eurostudent' na temat kariery obecny na targach pracy
Wydawnictwo Feniks Media Group przygotowało specjalne wydanie"Magazynu Akademickiego Eurostudent" poświęcone karierze.
Głównym tematem 40-stronicowego numeru jest raport "Targi pracy- warto tam być" zawierający porady i wskazówki organizatorówtargów. Raportowi towarzyszą porady specjalistów z dużychrenomowanych firm dotyczące przygotowania się do targów ioczekiwań, jakie stawiają przed studentami pracodawcy. W tymwydaniu znaleźć można obszerne zestawienie ofert praktyk, stażyoraz pracy.
Uzupełnieniem karierowego wydania "Eurostudenta" jest"Praktyczny Plakat" - promujący najlepsze oferty praktyk i stażydla studentów, a także "Praktyczny Planer Kariery" - terminarz wformie kalendarza, który przypomina o terminach aplikowania do firmi o najważniejszych wydarzeniach karierowych.
Numer rozdawany będzie od początku marca br. na 21 imprezachtargowych (targach pracy i Dniach Kariery) w całej Polsce, a takżena uczelniach w 25 największych miastach akademickich. Jego nakładwynosi 100 tys. egz.
Wydanie specjalne "Eurostudenta" wspierane jest przez portalwww.praktyki.eurostudent.pl.To internetowa wersja cyklicznego zestawienia "Praktyki, staże,rekrutacje" z działami prezentującymi firmy, terminy rekrutacji,praktyczne adresy itp.
Dołącz do dyskusji: 'Eurostudent' na temat kariery obecny na targach pracy