Familijna kampania reklamuje loterię M1 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca jesienną loterię w centrach handlowych M1 (należących do Metro Properties). Akcję - prowadzoną w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze - przygotowała agencja Momentum (z McCann Worldgroup).
Nowa kampania reklamowa M1 jest utrzymana w familijnej stylistyce. Celem reklam jest budowanie wizerunku tej marki jako centrów handlowych będących blisko klientów.
Ponadto informują one o trwającej obecnie w M1 cyklicznej loterii, w której do wygrania jest 9 samochodów osobowych i bony o łącznej wartości 27 tys. zł.
Akcja reklamowa jest przede wszystkim prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, stacje tematyczne), a ponadto obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja Momentum, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Działania reklamowe będą prowadzone do 26 października, a loteria potrwa dzień dłużej.
Dołącz do dyskusji: Familijna kampania reklamuje loterię M1 (wideo)