SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fiat 125p sprzed 40 lat nagrodą w urodzinowej loterii Polomarket (wideo)

Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła loterię konsumencką z okazji 22-lecia istnienia na polskim rynku. Wspiera to kampanią reklamową, za którą podobnie jak za akcję promocyjną odpowiada Reklamownia.

Motywem przewodnim akcji jest loteria urodzinowa, w której do wygrania są produkty, popularne w Polsce latach 70 i 80. Klienci, którzy wezmą udział w zabawie, mogą zdobyć vouchery na meble kuchenne o wartości do 10 tys. zł., bony zakupowe, sprzęt RTV i AGD oraz nagrodę główną - polskiego Fiata 125p z 1978 roku.

W założeniu akcji każdy los wygrywa - posiadacz loteryjnej zdrapki, oprócz wymienionych nagród, może wygrać gumę Turbo albo Pepsi w butelce retro.

Aby wziąć udział w loterii, należy zrobić zakupy za co najmniej 30 zł lub kupić produkty oznaczone plakatem „Kup i wygraj” i zachować paragon. Następnie dane z paragonu należy zarejestrować na stronie Poloteria.pl. Klienci posiadają kartę lojalnościową podwajają swoje szanse podczas losowania nagród głównych „z tym że bardziej”. Loteria potrwa do 8 października br. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 10 października.

Zdrapki biorące udział w loterii mają formę stosowanych przed laty kartek żywnościowych, produkty świeże pakowane są w sklepach sieci w specjalny papier stylizowany na gazetę, a głos lektora znany z Polskich Kronik Filmowych opowiada klientom sklepów o kultowych rzeczach z tamtych lat.

Przygotowano też spot promujący loterię, a emitowany jest on m.in. w kinach, w internecie, a także w sklepach sieci z wykorzystaniem narzędzi digital signage.

Koncept kreatywny loterii, hasło przewodnie wraz z motywem graficznym, scenariusze spotów IMS, materiałów radiowych oraz internetowych stworzyła Reklamownia. Media kupuje dział marketingu Polomarket.

- Nasz klient, Polomarket, już na etapie briefowania zaznaczył, że pomysł kreatywny powinien nawiązywać do lat 70 i 80, które przez wielu darzone są sentymentem. Długo szukaliśmy odpowiedniej formuły kreatywnej, która pozwoliłaby na podkreślenie tego, co w tych czasach było pozytywne, do czego dziś z uśmiechem wraca starsze pokolenie klientów. Dlatego tworząc nazwę i hasło przewodnie loterii, scenariusze spotów audio i video, staraliśmy się potraktować temat lekko i z przymrużeniem oka, a także nawiązać do motywów powszechnie kojarzonych z tym okresem - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor kreatywny agencji Reklamownia.

Dołącz do dyskusji: Fiat 125p sprzed 40 lat nagrodą w urodzinowej loterii Polomarket (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miś społeczny
Nie ma to jak żerowanie na tęsknocie za PRL-em. Gwoli ścisłości: ja też tęsknię.
15 6
odpowiedź
User
czytelnik
I co potem zrobić z takim Fiatem? Chyba od razu sprzedać jakiemuś kolekcjonerowi. Jeszcze pytanie, w jakim jest stanie technicznym. To finansowa studnia bez dna.
18 5
odpowiedź
User
gość
Ciekawi mnie czy wzieli ten samochód ze złomu czy odkupili od jakiegoś własciciela?
12 5
odpowiedź