Fidbek.pl promowany przez Streetcom
Agencja Streetcom prowadzi kampanię serwisu Fidbek.pl. W akcji biorą udział internautki w wieku 18-38 lat.
W ramach kampanii Fidbek.pl, należącego do firmy Diverger Polska serwisu pozwalającego zapytać znajomych o ocenę swoich kompetencji społecznych, internautki w wieku 18-38 lat, mieszkające w największych miastach o zainteresowane samorozwijem, otrzymały zaproszenie do przetestowania tej strony. Na wykonanie testów uczestniczki otrzymały pakiet darmowych kodów dla siebie i swoich znajomych. Dodatkowo użytkowniczki zostały zaproszone na Facebookowy fanpage tej witryny, gdzie mogą wziąć udział w dyskusjach i programach angażujących.
Kampania ma na celu rozpowszechnienie Fidbek.pl wśród grupy docelowej oraz edukację w kwestii własnych kompetencji społecznych.
Dołącz do dyskusji: Fidbek.pl promowany przez Streetcom