First PR zajmie się obsługą PKP Intercity przez trzy lata
Agencja First PR wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług public relations. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na nieco ponad 1 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W trwającym od początku listopada 2014 roku przetargu oferty złożyło w sumie osiem agencji. Oprócz First PR były to: Havas PR Warsaw, AM-Art Media Agencja PR, Papajastudio Adam Lis, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Conultants i Martis Consulting. Oferta First PR zdobyła najwyższą liczbę punktów - 81,61.
Agencja ta zajmie się m.in. bieżącą obsługą PKP Intercity w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzi trzy audyty działań media relations prowadzonych przez spółkę oraz przygotuje i przeprowadzi każdego roku trwania umowy cztery szkolenia z zakresu wystąpień w mediach, obejmujących zarówno teorię jak i praktykę (łącznie 12 szkoleń).
Dołącz do dyskusji: First PR zajmie się obsługą PKP Intercity przez trzy lata