„Focus” rusza z kampanią reklamową z okazji 18. urodzin
Miesięcznik "Focus" (G+J Polska) w tym roku obchodzi 18. urodziny. Z tej okazji wydawca rusza z kampanią promocyjną, która na początek wesprze lutowe wydanie pisma. Ukaże się ono w piątek 25 stycznia br.
Nowością wprowadzoną od lutowego numeru magazynu będzie cykl artykułów pod hasłem „Jak w dziecku budzi się uczony”. Jednocześnie rusza też mobilne centrum nauki „Focus pobudza Neurony 3”, w którym goście będą mogli uczestniczyć w eksperymentach. Akcja będzie realizowana w 12 miastach w Polsce.
Działania promocyjne obejmują telewizję (Polsat, TVN, TV4, Discovery Channel, kanały Atmedia, TVN i Canal+), Radio ZET, prasę ("Auto Świat", "TopGear", tytuły G+J), internet (Wirtualna Polska, serwisy G+J Polska) oraz punkty sprzedaży. Kampanię przygotował wydawca, a media zaplanował Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem "Focusa" w październiku ub.r. wyniosła 85 204 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Focus” rusza z kampanią reklamową z okazji 18. urodzin