SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami

Majowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska), który dziś ukazałsię na rynku, ma odświeżoną szatę graficzną i zmienioną zawartość.Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa.

Zmiany w szacie graficznej w największym stopniu objęły okładkęmagazynu. Powiększone zostało logo, nad którym umieszczono pasekprezentujący najciekawsze materiały danego wydania. Stałym nowymelementem okładki jest też informacja o publikacji z tygodnika "NewScientist". W środku pisma zmieniła się natomiast nawigacja.

W "Focusie" pojawiły się nowe działy. Pierwszy z nich to"Psychologia", w którym znaleźć można teksty napisane przeznaukowców i dziennikarzy naukowych, a także publikacje z tygodnika"New Scientist", z którym miesięcznik współpracuje od sierpnia 2008roku. Drugi nowy dział to "Architektura" prezentujący informacje oprojektach i prototypach budynków przyszłości. Nowością w magazyniejest też rubryka "Zdjęcie miesiąca". Z pisma zniknęły natomiastmateriały historyczne, które są publikowane teraz wyłącznie wmiesięczniku "Focus Historia".

focus

Bez zmian pozostaje objętość tytułu (108 stron) i jego cena(6,99 zł). Wydawca nie ujawnia nakładu, w którym został wydrukowanymajowy numer magazynu.

Odświeżone wydanie "Focusa" wspiera kampania reklamowa w prasie("Wprost", "Przekrój" i tytuły G+J Polska) oraz w internecie(Wp.pl, Gazeta.pl, Focus.pl). Za kreację i zaplanowanie mediówodpowiadał dział marketingu G+J Polska.

Dołącz do dyskusji: 'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl