SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Forbes”, „Elle” i „Zwierciadło” mocno urosły reklamowo. Na czele „Vogue”

Po pierwszej połowie br. wpływy z reklam w magazynach zmalały ok do roku o 6 proc. Jednak z czołówki tytułów o największych przychodach tylko dwa zanotowały ich spadki: „Tele Tydzień” i „Życie na gorąco”. Sporo więcej zarobiły z kolei „Elle”, „Forbes” i „Zwierciadło”.

W okresie od stycznia do czerwca 2024 roku magazyny zarobiły na reklamach 2,05 mld zł, czyli 6,2 proc. mniej niż w rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl opartej na danych cennikowe netto (bez rabatów) Kantar Media.

Pozycja lidera należy do „Vogue”, w którym reklamodawcy zostawili 326,3 mln zł, czyli 1,8 proc. więcej rdr. Wiceliderem zestawienia jest „Twój Styl” z wpływami z reklama w kwocie 218,7 mln zł, wyższymi w skali roku o 14,9 proc. Podium zamyka „Tele Tydzień”, który na reklamach zarobił 5,8 proc. mniej niż rok temu – 133,9 mln zł.

Większość tytułów o największych przychodach reklamowych osiągnęła dwucyfrowe wzrosty. Wpływy reklamowe „Elle” wzrosły o 38,4 proc. (do 75,8 mln zł), „Forbesa” – o 34,7 proc. (do 46,5 mln zł), „Zwierciadła” – o 29,9 proc. (do 115,2 mln zł), „Pani” - o 25,8 proc. (do 56,3 mln zł), a „Vivy” – o 22,3 proc. (do 117,8 mln zł). Natomiast przychody „Wysokich Obcasów Extra” zwiększyły się o 6,4 proc. do 41,3 mln zł.

Czytaj też: “Vogue” liderem w segmencie pism luksusowych

Mniej na reklamach zarobiło „Życie na gorąco” – przychody reklamowe tego tytułu zmalały w skali roku o 13,9 proc., do 82,6 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Forbes”, „Elle” i „Zwierciadło” mocno urosły reklamowo. Na czele „Vogue”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iuuuuu
to sa pieniadze wyrzucone w bloto
odpowiedź