SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FOX Life promuje „Kochanki”

Kanał FOX Life rozpoczął kampanię reklamową nowego serialu „Kochanki”, która obejmie telewizję, prasę oraz internet.

Działania promocyjne prowadzone będą w kanałach z portfolio FOX International Channels Poland (FOX Life, FOX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild) oraz w stacjach z grupy TVN, Polsat, TVP, na których pojawią się spoty oraz billboardy sponsorskie przy wybranych propozycjach programowych.

Reklamy prasowe ukażą się w wybranych magazynach kobiecych jak „Elle”, „InStyle” i „Glamour”, pismach telewizyjnych „Tele Tydzień” i „Teleprogramy” oraz branżowym „Telekabel & digital tv”. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano banery oraz formaty wideo, które pojawią się w takich serwisach jak Pudelek, Onet, Gazeta.pl, Gadu Gadu i Facebook. Promocję serialu wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Serial „Kochanki” oglądać będzie można na antenie FOX Life we wtorki o 22.00 począwszy od 5 marca br.

Dołącz do dyskusji: FOX Life promuje „Kochanki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl